FAQ

Zie hier antwoorden op mogelijke vragen tijdens het gebruik van onze service

FAQ

Met Exclusives & Benefits kunt u profiteren van diverse voordelen bij uw online aankopen.

Hoe maken wij dat mogelijk?

Zoals het spreekwoord zegt, eendracht maakt macht: omdat u samen met vele anderen onze portal gebruikt en elke maand uw abonnement op Exclusives & Benefits betaalt, kunnen we u dit aanbod doen.

Een cookie is een bestand dat we tijdelijk op uw computer plaatsen, zodat we uw voordeel kunnen registreren tijdens een aankoop.

Met behulp van cookies traceren wij uw aankopen bij onze partner-webwinkels zodat wij u uw terugbetalingen kunnen toekennen. Het is dus noodzakelijk dat u cookies accepteert om onze service te kunnen gebruiken.

Winkelen via de portal van Exclusives & Benefits is heel eenvoudig:

  • U hoeft alleen maar in te loggen met behulp van het e-mailadres en het wachtwoord dat u bij uw inschrijving hebt opgegeven.
  • Vervolgens klikt u simpelweg op de rubriek Premium Shopping en daarna krijgt u toegang tot al onze partner-winkels.
  • Daarna selecteert u de winkel van uw keuze, vervolgens wordt u doorgestuurd naar die webwinkel en daarna hoeft u alleen nog maar uw aankopen te doen.
  • Uw terugbetalingen verschijnen daarna automatisch onder het kopje Mijn Account / Mijn Premium Shopping-voordelen.

Profiteren van de Premium Delivery is heel eenvoudig:

  • U hoeft alleen via onze portal een aankoop te doen bij een partner-webwinkel.
  • Zodra de koop is afgerond krijgt u daarvan een e-mailbevestiging van de webwinkel.
  • Nu hoeft u enkel nog in te loggen bij Exclusives & Benefits en op de rubriek Premium Delivery te klikken.
  • Dan kunt u uw aankoopbewijs uploaden naar onze website, zodat onze klantenservice uw aanvraag in behandeling neemt (dit kan tot 7 dagen duren).
  • Aan het einde van de kalendermaand krijgt u de geldige bezorgkosten automatisch gestort op uw bankrekening.

Bij Exclusives & Benefits kunt u maximaal €250 Premium Shopping-vergoeding krijgen voor de aankopen die u elke maand doet via de portal.

U kunt ook profiteren van maximaal €250 terugbetaling van uw bezorgkosten per maand, dankzij de Premium Shopping.

De termijn van de definitieve terugbetalingsbevestiging is 48 uur tot 30 dagen, afhankelijk van de webwinkel waar u uw aankoop heeft gedaan.

Aan het einde van de lopende kalendermaand analyseren we uw verdiende voordeel en gaan we automatisch over tot rechtstreekse overmaking van de betreffende bedragen op uw bankrekening.

Echter, als de verdiende vergoeding in een maand onder de €5 blijft, dan schuift het saldo van uw account bij Exclusives & Benefits door naar de volgende maand tot het bedrag hoger is dan €5, zodat de creditering op uw kaart geactiveerd wordt.

U kunt de hele geschiedenis van ontvangen betalingen terugvinden in de rubriek Mijn Account.

Als u zich inschrijft voor Exclusives & Benefits, rechtstreeks op onze site of via een van onze partners, dan moet u uw bankgegevens noemen zodat wij maandelijks het lidmaatschapsgeld van €16,90 kunnen afschrijven.

Indien uw creditcard niet meer geldig of verlopen is dan kunt u uw gegevens aanpassen in de rubriek Mijn Account.

Sommige creditcardbedrijven accepteren maximaal 18 tekens voor het betalingskenmerk dat op een bankafschrift verschijnt. Daarom is 'EABENEFIT.NL' de afkorting die door Exclusives & Benefits gebruikt wordt op de bankafschriften van zijn leden.

Om uw betalingen rechtstreeks op uw bankreknening te ontvangen, moet u absoluut inloggen op onze site en uw IBAN en BIC-code opgeven in de rubriek Mijn Account/Betalingen volgen.

Als we deze bankgegevens niet hebben, dan kunnen we uw voordeel en bonussen niet crediteren op uw bankrekening.

Als u van gedachten verandert dan kunt u zich binnen 15 dagen na inschrijving herroepen. U dient simpelweg het Herroepingsformulier te downloaden onder de Algemene Voorwaarden.

Als u vergeet om dit formulier te verzenden dan is er niets aan de hand! Bij Exclusives & Benefits bieden we u namelijk een proefperiode van 30 dagen om onze service te testen!

Tot slot, vergeet niet dat u zich op elk moment kunt uitschrijven door contact op te nemen met onze Klantenservice, hetzij via e-mail hetzij per telefoon, of door simpelweg naar de rubriek Mijn Account en daarna Accountgegevens te gaan.

Exclusives & Benefits

Uw website voor exclusieve shopping!

Als lid kunt u deelnemen aan een unieke shopping-ervaring op internet.

Met de Shopping Premium van 20% korting op al uw aankopen, de Loyalty Bonus en de vergoeding van al uw bezorgkosten, profiteert u van de beste shopping-service op internet voor slechts €16,90 per maand.

GDPR Payments Payments Payments Payments Payments

Contact

  Klantenservice

  0800 02 28 387